Let op: wij zijn op vakantie van 19 juni t/m 13 juli. Tijdens deze periode verwerken wij geen bestellingen. Uiteraard is bestellen wel mogelijk, maar deze zal pas op 14 juli verwerkt worden.

Bestelling

Als je de verkeerde gegevens hebt ingevuld (denk aan adres, telefoon en email adres enz.), neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we dit op tijd kunnen wijzigen voordat je pakket wordt verzonden.

Wil je een bestaande bestelling aanpassen? Klik dan hier om direct contact met ons op te nemen. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen wijzigen voordat jouw bestelling verzonden wordt. Wanneer je jouw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen. 

Wil je een aankoop annuleren voordat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, klik dan hier om direct contact met ons op te nemen. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen annuleren voordat jouw bestelling verzonden wordt. Wanneer je jouw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen. 

Je ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra je bestelling klaar is voor verzending. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.

 

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op op [email protected] en dan bekijken wij of we een bestelling hebben die op jouw naam is geregistreerd. Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. 

Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.