Let op: van 26 Mei t/m 11 juni zijn wij op vakantie. Bestellingen worden pas hierna verwerkt.

Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt een levering?

Wanneer je op werkdagen voor 12:00 besteld, dan heb je binnen 3 werkdagen je Zeeuwse Doosje in huis. Onze doosjes worden van maandag t/m zaterdag verzonden.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op op [email protected] en dan bekijken wij of we een bestelling hebben die op jouw naam is geregistreerd. Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. 

Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Wil je een aankoop annuleren voordat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, klik dan hier om direct contact met ons op te nemen. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen annuleren voordat jouw bestelling verzonden wordt. Wanneer je jouw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen. 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra je bestelling klaar is voor verzending. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.