Let op: wij zijn op vakantie van 19 juni t/m 13 juli. Tijdens deze periode verwerken wij geen bestellingen. Uiteraard is bestellen wel mogelijk, maar deze zal pas op 14 juli verwerkt worden.

Levering

Mocht je je bestelling niet binnen de aangegeven levertijd hebben ontvangen, controleer dan eerst of je ons de juiste gegevens hebt verstrekt. We sturen ook altijd een bevestiging van verzending via mail naar je toe met een track en trace code en link waar je je zending kunt volgen. Controleer ook ook de track en trace link waar je pakket zich bevind. Is er een probleem? Neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van de bestelling contact op met onze klantenservice en dan helpen we je graag verder.

Naast Nederland leveren we ook in België. Let wel op dat de levertijden bij verzending naar België iets langer (doorgaans 1 a 2 werkdagen) kunnen zijn. Daarnaast rekenen we voor verzending naar België €7,50 aan verzendkosten.   

Voor artikelen die bij ons terugkomen, omdat ze niet zijn opgehaald of omdat ze geweigerd werden bij ontvangst, brengen we 20€ in rekening. Dit dient ter dekking van de dubbele verzendkosten, alsmede de kosten voor het verzamelen en uitpakken van artikelen.

 

De eerste poging is altijd een bezorging aan huis, maar als je niet thuis bent zal het vervoersbedrijf je op de hoogte brengen door middel van een notificatie in de brievenbus. Meer informatie kan je terugvinden in tracking link die per mail aan je verzonden is.

Voor Nederland is verzending gratis. Voor België worden €7,50  verzendkosten in rekening gebracht. 

Als je voor 12:00 op werkdagen besteld, leveren we je Zeeuws Doosje binnen 3 dagen. Woon je in België? Dan kan de levertijd ietsje langer zijn i.v.m. de verwerkingstijd van onze pakketdiensten. Meestal is dit hooguit 1 tot 2 werkdagen.