Veel gestelde vragen

Hier vind je de veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? We helpen je graag. Neem dan contact met ons op.

Het Zeeuwse Koffie & Thee wordt verzonden via PostNL of DHL.

Natuurlijk! Bij het afrekenen kun je, naast je eigen adres, ook de naam en het adres invoeren van degene naar wie je het Zeeuwse borreldoosje cadeau wilt doen. Je kunt zelfs gratis een korte boodschap toevoegen. Zie daarvoor het tab “Boodschap” op deze pagina. 

Wanneer je voor 12:00 besteld op werkdagen, dan verzenden we jouw borreldoosje binnen 3 werkdagen. Woon je in België? Dan kan de levertijd iets langer zijn i.v.m. het verwerken van je pakket bij de pakketdiensten. Meestal is dit hooguit 1 a 2 dagen extra. 

Voor Nederland is verzending gratis. Voor België worden €7,50  verzendkosten in rekening gebracht.

Nee, op dit moment verkopen we nog geen houten planken. 

Wil je een aankoop annuleren voordat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, klik dan hier om direct contact met ons op te nemen. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen annuleren voordat jouw bestelling verzonden wordt. Wanneer je jouw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen. 

Wil je een bestaande bestelling aanpassen? Klik dan hier om direct contact met ons op te nemen. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen wijzigen voordat jouw bestelling verzonden wordt. Wanneer je jouw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen. 

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op op [email protected] en dan bekijken wij of we een bestelling hebben die op jouw naam is geregistreerd. Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. 

Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.

Als je de verkeerde gegevens hebt ingevuld (denk aan adres, telefoon en email adres enz.), neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we dit op tijd kunnen wijzigen voordat je pakket wordt verzonden.

Mocht je je bestelling niet binnen de aangegeven levertijd hebben ontvangen, controleer dan eerst of je ons de juiste gegevens hebt verstrekt. We sturen ook altijd een bevestiging van verzending via mail naar je toe met een track en trace code en link waar je je zending kunt volgen. Controleer ook ook de track en trace link waar je pakket zich bevind. Is er een probleem? Neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van de bestelling contact op met onze klantenservice en dan helpen we je graag verder.

Je hebt het recht om je bestelling te retourneren. Bekijk hier ons retourbeleid. 

We hebben ook een pagina voor algemene veelgestelde vragen. Misschien staat je vraag hier tussen? Zo niet, dan kun je altijd even een mail sturen naar [email protected] We reageren op werkdagen binnen 24 uur.